Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες
Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων
Στα βραβεία μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Εταιρείες Διοργάνωσης Εκδηλώσεων, Εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, Διαφημιστικές Εταιρείες, Εταιρείες Παραγωγής, Εταιρείες Οπτικοακουστικών Μέσων, Εταιρείες / Προμηθευτές Εκδηλώσεων, Επαγγελματικοί Φορείς, Κοινωνικές Επιχειρήσεις, ΜΚΟ, Εθελοντικές Οργανώσεις, Φορείς και Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Οι υποψηφιότητες θα πρέπει να αφορούν σε ενέργειες και προγράμματα, τα οποία υλοποιήθηκαν από 22/9/2023 έως και 27/9/2024.
Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.
Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.
Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.
Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.
Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.
Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.
Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Δια της υποβολής υποψηφιότητας, οι συμμετέχοντες στη διοργάνωση αναγνωρίζουν ρητώς και ανεπιφύλακτα ότι οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής δεν αμφισβητούνται και ότι δεν γίνονται δεκτές και δεν εξετάζονται ενστάσεις για την επαναξιολόγηση των υποψηφιοτήτων. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους, της Διοργανώτριας Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οποιαδήποτε ζημία.
Υποβολή Υποψηφιοτήτων
- Να επισκεφτείτε το site των βραβείων να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
- Να πραγματοποιηθεί η πληρωμή με ένα από
τους παρακάτω μεθόδους πληρωμής.
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Stripe)
- Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των βραβείων (Απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης εδώ: https://www.eventawards.boussiasevents.gr/bank-transfer-receipt/)
Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο e-mail: [email protected]
Ζητούμενα Υποψηφιότητας
1. Τίτλος υποψηφιότητας
Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητας, με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.2. Είδος έργου – event
Επιλέξετε εάν το έργο – event είναι In-Person ή Hybrid.3. Budget έργου – event
Επιλέξτε το budget του έργου – event: κάτω από 50.000 €, από 50.000 € έως 150.000 €, πάνω από 150.000€4. Συμμετέχουσα εταιρεία
Συμπληρώστε την εμπορική επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως ακριβώς επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events)5. Επωνυμία Brand
Συμπληρώσετε την επωνυμία του Brand. Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Event Brand of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze. Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπληρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να διεκδικήσετε το Event Brand of the Year εισάγετε (–).6. Επωνυμία Event / Agency
Συμπληρώστε την επωνυμία του Event / Agency (Διαφημιστική Εταιρεία, Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, Creative Agency). Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Event Agency of the Year of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze. Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπληρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να διεκδικήσετε το Event / Agency of the Year εισάγετε (–).7. Επωνυμία Event
Συμπληρώστε την επωνυμία του Event. Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Event of the Year of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze. Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπληρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να διεκδικήσετε το Event of the Year εισάγετε (–).8. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1000 λέξεις)
Αναφέρετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που παρουσιάζουν όσο πιο ολοκληρωμένα την υποψηφιότητά σας, παραθέτοντας όσο το δυνατόν περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και αναφέροντας την καινοτομία, τα οφέλη και τα αποτελέσματα που είχε, σύμφωνα με την κατηγορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέπει να βραβευθεί στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αναφέρετε την αρχική ιδέα και σχεδιασμό, τον τόπο ή το μέσο ή τον τρόπο υλοποίησης, ποιο σκοπό εξυπηρετεί και ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε. Οπωσδήποτε να αναφέρετε στοιχεία που αφορούν το Concept & Strategy, το Innovation & Creativity καθώς και Implementation / Experience/ ROI. Θα πρέπει η υποψηφιότητά σας να είναι τεκμηριωμένη και να απαντάει στις ερωτήσεις:- Ποιο ήταν το περιεχόμενο, η κεντρική ιδέα και η στρατηγική που σχεδιάστηκε και υλοποίηθηκε για να πετύχει η εκδήλωση, η πρωτοβουλία ή εφαρμογή καλών πρακτικών;
- Ποια τα καινοτόμα στοιχεία και η δημιουργικότητα της εκδήλωσης, πρωτοβουλίας, επιλογής μέσων επικοινωνίας και τεχνολογίας;
- Ποια τα μετρήσιμα αποτελέσματα, τα ποσοτικά στοιχεία;
9. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;
Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.10. Media – ready synopsis (έως 100 λέξεις)
Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά- στην ιστοσελίδα των βραβείων www.eventawards.gr
- στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media
- στα Social Media της Boussias Events
- στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
- ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής εφόσον πραγματοποιηθεί.
11. Media – ready image (έως 1 αρχείο jpg, έως 5 ΜΒ, landscape, min 75 dpi, 1920X1080)
Προσθέστε media – ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βραβευθεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν το κατάλληλο!12. Thumbnail (png, jpg ή gif, 300Χ300)
Προσθέστε ένα σχετικό thumbnail με την υποψηφιότητά σας. Θα χρησιμοποιηθεί για τη δημόσια προβολή της υποψηφιότητας στη λίστα με τα βραβεία.13. Links (προαιρετικά)
Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας14. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)
Για μία ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότητάς σας είναι απαραίτητο να συνοδεύσετε το κείμενο σας με φωτογραφίες.15. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)
Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.16. Case Study Video Link (προαιρετικά -YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678)Συμβουλές για τη Συγγραφή της Υποψηφιότητας
1. Corporate Events: Αναφέρετε τους στόχους και τη στρατηγική προσέγγιση για την επίτευξή τους. Ποια ήταν η συμβολή της εκδήλωσης στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εταιρείας; Ποια η ποιότητα της διοργάνωσης και η προσαρμογή στις ανάγκες της εταιρείας. Ποια η προσοχή στη λεπτομέρεια και η ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Ποια ήταν η απόδοση της επένδυσης (ROI) και η ικανοποίηση των συμμετεχόντων. Αναφέρετε ποια ήταν τα καινοτόμα στοιχεία της εκδήλωσης και η χρήση τεχνολογίας και νέων πρακτικών για την βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.
2. Category Events: Αναφέρετε πόσο μοναδικό και καινοτόμο ήταν το θέμα της εκδήλωσης, ποια η δημιουργικότητα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση. Ποια ήταν ποιότητα της διοργάνωσης και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Αναφέρετε στοιχεία για το κοινό, την αλληλεπίδραση με το θέμα και την εμπειρία του. Μην παραλείψετε να αναφέρετε αν πέτυχαν οι στόχοΙ που είχαν τεθεί και πως η εκδήλωση συνέβαλε στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του διοργανωτή/του φορέα διοργάνωσης/ του brand. Υπήρξε αντίκτυπος στην κοινότητα ή στον τομέα που απευθύνθηκε;
3. Conferences, Meetings & EXPOS: Αναφέρετε πως σχεδιάστηκε και οργανώθηκε η εκδήλωση. Ποια η χρήση καινοτόμων λύσεων και τεχνολογίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων. Ποιοι ήταν οι στόχοι της εκδήλωσης και ποια η επίδραση στους συμμετέχοντες και συνεργάτες. Υπήρξαν βιώσιμες πρακτικές για το περιβάλλον κα την κοινότητα που λάβατε υπόψη και εφαρμόσατε και πως διαχειριστήκατε θέματα event logistics;
4. Brand Experience by Sector: Αναφέρετε τους στόχους που τέθηκαν και τη στρατηγική που ακολουθήθηκε για το σχεδιασμό της εκδήλωσης. Ποια ήταν τα καινοτόμα στοιχεία για την υλοποίηση της εκδήλωσης και ποια τα δημιουργικά και πρωτότυπα στοιχεία της. Ποια ήταν η συνολική εμπειρία του κοινού και η αλληλεπίδραση με το brand. Αναφέρετε στοιχεία που αφορούν την ποιότητα της διοργάνωσης και τη διαχείριση και επικοινωνία των συνεργατών και των logistics. Πως ενισχύθηκε η εικόνα του brand και ποιος ο αντίκτυπος της διοργάνωσης στον τομέα που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
5. Brand Experiences by Type: Αναφέρετε πως σχεδιάστηκε η εκδήλωση και πως υλοποιήθηκε. Ποια ήταν η προσαρμογή στο σχεδιασμό για τον συγκεκριμένη εκδήλωση, ποια τα καινοτόμα στοιχεία και πως ενίσχυσαν την ταυτότητα του brand και την αλληλεπίδρασή του με το κοινό. Ποιοι ήταν οι στόχοι της εκδήλωσης και πως η υλοποίηση της ενίσχυσε την εικόνα του brand. Αναφέρετε τη χρήση νέων πρακτικών και τεχνολογικών λύσεων για την ενίσχυση της εμπειρίας των συμμετεχόντων. Ποια ήταν η επίδραση της εκδήλωσης στη δέσμευση των συμμετεχόντων και την ικανοποίησή τους σε σχέση με το brand;
6. Marketing & Communications: Να αναφέρετε τους στόχους της εκδήλωσης και τη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ που σχεδιάστηκε. Ποιος ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίστηκε και εμπλέχθηκε το κοινό-στόχος. Ποια ήταν τα καινοτόμα στοιχεία και ποιες οι δημιουργικές πρακτικές που εφαρμόστηκαν σε όλη την επικοινωνία της εκδήλωσης. Πως επιτεύχθει η συμμετοχή και δέσμευση των συμμετεχόντων στην εκδήλωση, ποια η συνολική ικανοποίηση και εμπειρία του κοινού και πως συνέβαλε σε αυτό η επιλογή συγκεκριμένων εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας; Δώστε μετρήσιμα στοιχεία που αφορούν την απόδοση της ενέργειας που επιλέχθηκε και συνέβαλε στην επιτυχία της εκδήλωσης.
7. Event Technology: Αναφέρατε τα καινοτόμα χαρακτηριστικά των τεχνολογικών λύσεων που υιοθετήθηκαν στην υλοποίηση της εκδήλωσης και πως συνέβαλαν στη θετική εμπειρία των συμμετεχόντων και την επιτυχία της διοργάνωσης. Υπήρξαν εμπόδια στην εφαρμογή της τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε και πως ξεπεράστηκαν; Πώς η τεχνολογία αύξησε την αλληλεπίδραση και την εμπλοκή των συμμετεχόντων και πως συνέβαλε στην επίτευξη των στόχων της εκδήλωσης; Αναφέρετε πρόσθετα στοιχεία που μπορεί να αφορούν την τεχνική υποστήριξη, τη συλλογή δεδομένων και των insights, τη χρήση βιώσιμων λύσεων και την προσαρμογή των τεχνολογικών λύσεων στις ανάγκες της εκδήλωσης και των συμμετεχόντων.
8. Event Production & Venue: Αναφέρετε τον βαθμό που η παραγωγή της εκδήλωσης ανταποκρίθηκε στους στόχους που είχαν τεθεί. Ποια ήταν τα καινοτόμα χαρακτηριστικά και η δημιουργική εκτέλεση. Πως συντονίστηκε η παραγωγή και οι επιμέρους συντελεστές της διοργάνωσης. Ποια ήταν η συνολική επίδραση της παραγωγής στην εμπειρία των συμμετεχόντων; Πρόσθετα μπορείτε να αναφέρετε αν εφαρμόστηκαν βιώσιμες πρακτικές και προσαρμοστικά στοιχεία για επίλυση προβλημάτων και έκτακτων συνθηκών.
Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων
Κριτική Επιτροπή
Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την
Επιτροπή Αξιολόγησης. Τα μέλη της Επιτροπής
Αξιολόγησης είναι εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη της επικοινωνίας, του marketing, της
διαφήμισης, του consulting.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό
των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν
ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να
πραγματοποιούν σε βάθος μελέτη και αξιολόγησή
τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές
ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους
διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της
αμεροληψίας των αποτελέσματος.
Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική,
ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής
Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.
Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται ή τον όμιλο εταιρειών όπου οι ίδιοι εργάζονται.
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.
Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης. Επισημαίνεται ότι τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής επεξεργάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις υποβληθείσες υποψηφιότητες αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που τους έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Διοργάνωσης και απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε χρήση των στοιχείων αυτών από τους κριτές για ίδιον όφελος ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό που δεν σχετίζεται άμεσα με το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και την ανάδειξη των νικητών της Διοργάνωσης.
Κριτήρια Αξιολόγησης
1. Concept & Strategy
2. Innovation & Creativity
3. Implementation / Experience/ ROI
Σύστημα Αξιολόγησης
- Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
- Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 (άριστα) με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
- Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
- Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις, τα σχόλια των κριτών καθώς και τις βαθμολογίες για κάθε υποψηφιότητα είναι ο/η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος /η οποία επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.
- Οι κατηγορίες που έχουν μεμονωμένες υποψηφιότητες ενδέχεται να συγχωνευτούν με άλλες κατηγορίες κατόπιν απόφασης Προέδρου και σίγουρα πριν από την βαθμολόγησή τους. Εφόσον κάποια κατηγορία δεν δύναται να συγχωνευθεί, τότε αξιολογείται στο επίπεδο της ενότητας μαζί με άλλες μεμονωμένες υποψηφιότητες που δεν έχουν συγχωνευθεί και κρίνονται βάσει του μέσου όρου των βαθμολογιών της συγκεκριμένης ενότητας.
Η Αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2024.
Κόστος Υποψηφιότητας
Early Bird Rate έως τις 31/7
Η τιμή early bird ισχύει για υποψηφιότητες που θα εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς.
Σε περίπτωση ακύρωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 350€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 290€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 265€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 228€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 200€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 173€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Full Price
Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 385€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 318€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 291€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 250€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 220€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 190€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία
για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο.
Σε
περίπτωση έκτακτου κωλύματος
επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια
Εταιρεία στο e-mail: [email protected]