Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1. Corporate Events

Υποψηφιότητα μπορούν να υποβάλουν ομάδες που έχουν σχεδιάσει και υλοποιήσει εκδηλώσεις που απευθύνονται σε εσωτερικά ή ειδικά κοινά και συνδέονται με την επίτευξη εταιρικών στόχων. Οι υποψηφιότητες θα πρέπει να διακρίνονται για την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των εκδηλώσεων, καθώς και για την παροχή ξεχωριστών εμπειριών στους συμμετέχοντες.

1.1 Employee Engagement Event
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει εκδηλώσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της σύνδεσης των εργαζομένων με τον εργοδότη. Ενδεικτικά περιλαμβάνουν εταιρικά συνέδρια, βραβεύσεις εργαζομένων, workshops, team-building δραστηριότητες και άλλες εκδηλώσεις που ενδυναμώνουν την ομάδα και προάγουν την κουλτούρα της επιχείρησης.

1.2 Kick off Sales / Marketing Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εκδηλώσεις που σηματοδοτούν την έναρξη μιας νέας πωλησιακής ή εμπορικής καμπάνιας. Οι εκδηλώσεις αυτές συνήθως περιλαμβάνουν παρουσιάσεις νέων προϊόντων, στρατηγικών πωλήσεων και μάρκετινγκ και έχουν σκοπό να εμπνεύσουν τις πωλησιακές ομάδες για την επίτευξη των στόχων τους.

1.3 Press / Media Event
Σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται εκδηλώσεις που οργανώνονται για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως συνεντεύξεις τύπου, λανσαρίσματα προϊόντων, press trips και ειδικές παρουσιάσεις για δημοσιογράφους και media influencers. Σκοπός αυτών των εκδηλώσεων είναι η ενημέρωση και η προβολή της εταιρείας ή των προϊόντων της και η οικοδόμηση σχέσης με τα μέσα ενημέρωσης.

1.4 Corporate Celebration Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εποχιακές εκδηλώσεις και εορτασμούς επετείων. Περιλαμβάνει εκδηλώσεις όπως ετήσια εταιρικά πάρτι, χριστουγεννιάτικες γιορτές, εορτασμοί επετείου ίδρυσης της εταιρείας και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις που έχουν εποχιακό ή επετειακό χαρακτήρα.

1.5 B2B Event
Περιλαμβάνει εκδηλώσεις με στόχο την οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ εταιρειών (Business to Business). Αυτές οι εκδηλώσεις μπορεί να περιλαμβάνουν εμπορικές εκθέσεις, συνέδρια, εταιρικές παρουσιάσεις, και άλλα events που διευκολύνουν την επικοινωνία και τις συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων.

1.6 Other*
Αυτή η κατηγορία είναι ανοιχτή για εταιρικές εκδηλώσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες αλλά αξίζουν αναγνώριση για την καινοτομία και την ποιότητά τους. Περιλαμβάνει οποιαδήποτε ιδιαίτερη ή μοναδική εκδήλωση που δεν μπορεί να καταταγεί σε άλλη κατηγορία.

2. Category Events

Διακρίνονται εκδηλώσεις που ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό, τη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την αποτελεσματικότητα στην εκτέλεσή τους και τη δυνατότητά τους να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες στους συμμετέχοντες. Ξεχωρίζουν επίσης για τη φήμη που αποκτούν και τις θετικές κριτικές που συγκεντρώνουν. Υποψηφιότητα μπορούν να υποβάλουν, εταιρείες, οργανισμοί, φορείς του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, σύλλογοι, ΜΚΟ, κ.α.. Η υποψηφιότητα θα πρέπει να αφορά το σχεδιασμό και υλοποίηση του θεματικού event στην κατηγορία που διαγωνίζεται.

2.1 Sports Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εκδηλώσεις που προωθούν τον αθλητισμό όπως αθλητικοί αγώνες, μαραθώνιοι, ποδηλατικοί γύροι, και άλλες αθλητικές.

2.2 Cultural Event
Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται εκδηλώσεις που προωθούν και αναδεικνύουν τον πολιτισμό και την καλλιτεχνική δημιουργία. Μπορεί να περιλαμβάνουν μονοθεματικά (χορού, μουσικής, κινηματογράφου, θεάτρου κ.λπ.) ή πολυθεματικά φεστιβάλ, εγκαίνια πολιτιστικών εκδηλώσεων, συναυλίες και άλλες δραστηριότητες προαγωγής του πολιτισμού.

2.3 Tourism Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εκδηλώσεις που έχουν στόχο την προώθηση του τουρισμού και την ανάδειξη τουριστικών προορισμών. Μπορεί να περιλαμβάνουν τουριστικά φεστιβάλ, θεματικά events που αναδεικνύουν την τοπική κουλτούρα και τον τόπο.

2.4 Gastronomy Event
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει εκδηλώσεις που αφορούν τη γαστρονομία και τη μαγειρική τέχνη. Μπορεί να είναι φεστιβάλ γεύσης, εκθέσεις τροφίμων, γαστρονομικά events με συμμετοχή διακεκριμένων σεφ και παρουσιάσεις νέων τάσεων στη μαγειρική.

2.5 Fashion Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εκδηλώσεις μόδας, όπως επιδείξεις μόδας, fashion shows, και events που προωθούν τη βιομηχανία της μόδας.

2.6 Education/ Academic Event
Περιλαμβάνει εκδηλώσεις που προωθούν την εκπαίδευση και την επιστημονική γνώση, μέσα από τη διοργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων, εργαστηρίων, και διαλέξεων.

2.7 Social Good Event
Αυτή η κατηγορία αφορά εκδηλώσεις που οργανώνονται με σκοπό την κοινωνική προσφορά. Περιλαμβάνει εκδηλώσεις, ενέργειες συγκέντρωσης χρημάτων και άλλων πόρων και δράσεις υποστήριξης κοινωφελών σκοπών.

2.8 Award Ceremony Event
Περιλαμβάνει διοργανώσεις ειδικών περιστάσεων για τον εορτασμό και την επιβράβευση ατομικών ή ομαδικών επιτευγμάτων σε διάφορους τομείς, όπως είναι οι τελετές απονομής βραβείων.

2.9 Broadcast Event
Περιλαμβάνει ειδικές εκδηλώσεις για να μεταδίδονται μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου ή διαδικτυακών πλατφορμών όπως το YouTube.

2.10 Debut Event
Στην κατηγορία αυτά επιβραβεύονται εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά με στόχο να επαναλαμβάνονται περιοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν για την πρωτοτυπία τους και τον αντίκτυπό που είχαν στον κοινό.

2.11 Social Event [NEW]
Περιλαμβάνει κοινωνικές εκδηλώσεις όπως πάρτι, seasonal events και δεξιώσεις.

2.12 Grand Opening Event
Περιλαμβάνει εγκαίνια δημόσιων και ιδιωτικών χώρων (αθλητικοί, πολιτιστικοί χώροι, εμπορικά καταστήματα κ.α.).

2.13 Other*
Αυτή η κατηγορία είναι ανοιχτή για εκδηλώσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες αλλά αξίζουν αναγνώριση για την καινοτομία και την ποιότητά τους. Περιλαμβάνει οποιαδήποτε ιδιαίτερη ή μοναδική εκδήλωση που δεν μπορεί να καταταγεί σε άλλη κατηγορία.

3. Conferences, Meetings & Expos

Σε αυτή την ενότητα επιβραβεύεται η αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών διοργανώσεων. Από μία σύντομη συνάντηση λίγων ατόμων μέχρι ένα συνέδριο πολλών συνέδρων ή μίας έκθεσης, η επιτυχία κρίνεται στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη θετική εμπειρία των συμμετεχόντων. Υποψηφιότητα μπορούν να υποβάλουν διοργανωτές, agencies και brands.

3.1 Meetings
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει επαγγελματικές συναντήσεις κάθε μεγέθους και είδους, από μικρές εσωτερικές συναντήσεις ομάδων μέχρι μεγάλες διοργανώσεις με πολλούς συμμετέχοντες.

3.2 Incentives
Σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται εκδηλώσεις και προγράμματα που έχουν στόχο την επιβράβευση των εργαζομένων ή συνεργατών. Αυτές οι εκδηλώσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ταξίδια, θεματικές δραστηριότητες και άλλες ανταμοιβές που στοχεύουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και την ενίσχυση της δέσμευσης.

3.3 Conferences
Αυτή η κατηγορία αφορά συνέδρια που οργανώνονται για επαγγελματικούς, ακαδημαϊκούς ή άλλους σκοπούς. Αναφέρατε την ποιότητα των παρουσιάσεων, την οργάνωση των θεματικών ενοτήτων, τη διαχείριση των συμμετεχόντων και τους παράγοντες που συνέβαλαν στην γενική επιτυχία του συνεδρίου.

3.4 Exhibitions
Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται εκθέσεις που διοργανώνονται για την προβολή προϊόντων, υπηρεσιών ή τεχνολογιών σε συγκεκριμένο κλάδο. Αφορά την οργάνωση του εκθεσιακού χώρου, και στοιχεία που αφορούν την συμμετοχή εκθετών και επισκεπτών. Αφορά τόσο την έκθεση συνολικά όσο και τη συμμετοχή εταιρείας σε έκθεση (εκθεσιακό περίπτερο).

3.5 Other*
Αυτή η κατηγορία είναι ανοιχτή για επαγγελματικές διοργανώσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες αλλά αξίζουν αναγνώριση για την καινοτομία και την ποιότητά τους. Περιλαμβάνει οποιαδήποτε ιδιαίτερη ή μοναδική διοργάνωση που δεν μπορεί να καταταγεί σε άλλη κατηγορία.

4. Brand Experience by Sector [NEW]

Επιβραβεύονται εξαιρετικές εμπειρίες brand που έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ανά επιχειρηματικό κλάδο. Οι υποψηφιότητες σε αυτήν την κατηγορία αξιολογούνται με βάση την καινοτομία, την εκτέλεση, την οργάνωση και τη εμπειρία των συμμετεχόντων, καθώς και την επίδρασή τους στην εικόνα και την αναγνωρισιμότητα του brand στον κλάδο του.

4.1 Services (Banking, Insurance & Financial)
4.2 Telecoms & Technology
4.3 Energy & Automotive
4.4 Retail
4.5 Food & Beverage
4.6 Fashion, Beauty & Luxury
4.7 Sports, Culture & Entertainment
4.8 Health & Pharma
4.9 Tourism & Travel
4.10 Education & Academic
4.11 Other*

5. Brand Experience by Type

Στην ενότητα αυτή βραβεύονται εκδηλώσεις και ενέργειες που στοχεύουν στη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών γύρω από ένα brand. Αυτές οι εμπειρίες είναι σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη σχέση μεταξύ του brand και των καταναλωτών, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση και αφοσίωση.

5.1 Brand Activation & Sales Promotion
Πρόκειται για εκδηλώσεις που δημιουργούν συνθήκες αλληλεπίδρασης και σύνδεσης μεταξύ ενός brand και του κοινού, ενώ παράλληλα προάγουν τις πωλήσεις.

5.2 Event Series / Brand Consistency
Εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε σειρά με συνέπεια στο μήνυμα, την επικοινωνία και την εμπειρία του brand με το κοινού.

5.3 Product Launch
Εκδηλώσεις αφιερωμένες στην παρουσίαση και στην προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά και της αύξησης της αναγνωρισιμότητας του brand.

5.4 Brand Engagement Event
Εκδηλώσεις που ενισχύουν τη δέσμευση και αφοσίωση (loyalty) των πελατών με το brand και χτίζουν εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ πελατών και μάρκας.

5.5 Social Responsibility Event
Εκδηλώσεις που εστιάζουν στο περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα του brand και συνδέονται με την παρουσίαση ή ενεργοποίηση της ESG ή/ και CSR πολιτικής ενός οργανισμού και συναφών επιμέρους δράσεων.

5.6 In-Store Experience Event
Εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται εντός καταστημάτων και βελτιώνουν την εμπειρία αγορών των καταναλωτών. Στόχος είναι η ενίσχυση της αφοσίωσης και η δημιουργία μοναδικών εμπειριών.

5.7 Experiential Marketing Event
Εκδηλώσεις που χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την εμπειρία των καταναλωτών με το brand. Περιλαμβάνουν διαδραστικές δραστηριότητες και τεχνολογίες που εμπλέκουν το κοινό.

5.8 Roadshow
Περιλαμβάνει εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε πολλές τοποθεσίες, συνήθως με σκοπό την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών ή ενημερωτικών καμπανιών.

5.9 Other*
Ανοιχτή κατηγορία για εμπειρίες brand που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες αλλά αξίζουν αναγνώριση για την καινοτομία και την ποιότητά τους. Περιλαμβάνει ιδιαίτερες ή μοναδικές εμπειρίες brand.

6. Marketing & Communications

Στην ενότητα αυτή επιβραβεύεται η αποτελεσματική χρήση ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας που συμβάλουν στο θετικό αποτύπωμα της εκδήλωσης για διοργανωτή και συμμετέχοντες. Οι υποψηφιότητες στις παρακάτω κατηγορίες αξιολογούνται με βάση την καινοτομία, την εκτέλεση, την αποτελεσματικότητα και την συνολική εμπειρία που προσφέρουν στους συμμετέχοντες, καθώς και την επίδρασή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης.

6.1 Best use of Integrated Marketing Campaign
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη εκστρατεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διάφορα κανάλια για να επιτύχει συνολική και συνεπή επικοινωνία του μηνύματος της εκδήλωσης. Περιλαμβάνει τη χρήση ψηφιακών και παραδοσιακών μέσων, κοινωνικών δικτύων, διαφημίσεων και άλλων στρατηγικών.

6.2 Best use of Social Media Campaign
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την καλύτερη χρήση των κοινωνικών μέσων για την προώθηση μιας εκδήλωσης. Αναφέρατε στοιχεία που αφορούν τη δημιουργικότητα, την αλληλεπίδραση με το κοινό, την καινοτομία και την επίδραση της καμπάνιας στα κοινωνικά δίκτυα.

6.3 Best use of Direct Marketing Campaign
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η πιο αποτελεσματική χρήση direct μάρκετινγκ, όπως email marketing, direct mail, SMS marketing και άλλες επικοινωνίες που στοχεύουν άμεσα στο κοινό-στόχο της εκδήλωσης.

6.4 Best use of Design / Branding
Αυτή η κατηγορία αφορά την καλύτερη χρήση σχεδιασμού και branding για την προώθηση μιας εκδήλωσης. Αναφέρετε στοιχεία που αφορούν την αισθητική, την πρωτοτυπία και τη συνοχή της οπτικής ταυτότητας της εκδήλωσης σε όλα τα μέσα και υλικά.

6.5 Best use of use of Media & PR
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την πιο επιτυχημένη χρήση μέσων μαζικής ενημέρωσης και δημοσίων σχέσεων για την προώθηση μιας εκδήλωσης. Αναφέρετε την αποτελεσματικότητα των σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης, την κάλυψη της εκδήλωσης και τη θετική προβολή της.

6.6 Best use of Influencer Marketing
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η καλύτερη χρήση influencer marketing για την προώθηση μιας εκδήλωσης. Αναφέρετε την επιλογή των influencers, την αλληλεπίδραση με το κοινό τους και την επίδραση της καμπάνιας στην προώθηση της εκδήλωσης.

6.7 Best use of Interactive Storytelling
Αυτή η κατηγορία αφορά τη χρήση storytelling για την προώθηση μιας εκδήλωσης. Αναφέρετε τη δημιουργικότητα, την αλληλεπίδραση με το κοινό και τη διάδοση του μηνύματος της εκδήλωσης με συναρπαστικό τρόπο.

6.8 Best Use of Sponshorships
Σε αυτήν την κατηγορία επιβραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμο χρήση χορηγιών σε εκδηλώσεις. Η επιτυχημένη ενσωμάτωση χορηγιών μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την εμπειρία της εκδήλωσης και να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους διοργανωτές όσο και στους χορηγούς. Αναφέρετε στοιχεία σχετικά με την επιτυχία της συνεργασίας και τη θετική επίδραση στην εικόνα του brand.

7. Event Technology

Στην ενότητα αυτή επιβραβεύεται αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας που συμβάλει στο δημιουργικό και αποτελεσματικό σχεδιασμό μίας εκδήλωσης και συνεισφέρει στο θετικό αποτύπωμα της εμπειρίας των συμμετεχόντων. Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται με βάση την καινοτομία, την αποτελεσματικότητα, την χρηστικότητα και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων που προσφέρει η χρήση τεχνολογικών λύσεων.

7.1 Best use of Event Management Solution
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την πιο αποτελεσματική χρήση λύσεων διαχείρισης εκδηλώσεων, όπως λογισμικά και πλατφόρμες που διευκολύνουν τον προγραμματισμό, την οργάνωση και την εκτέλεση της εκδήλωσης, ενισχύοντας την αποδοτικότητα και την εμπειρία των συμμετεχόντων.

7.2 Best use of Hybrid / Virtual Event Solution
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η καλύτερη χρήση λύσεων για hybrid ή Virtual εκδηλώσεις. Αξιολογείται η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία εμπειριών, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για live streaming, διαδραστικότητα και επικοινωνία.

7.3 Best use of Event Platform
Αυτή η κατηγορία αφορά την καλύτερη χρήση πλατφόρμας για τη διαχείριση και την υλοποίηση της εκδήλωσης. Αναφέρετε τη λειτουργικότητα, την ευκολία χρήσης και τη συνολική εμπειρία που προσφέρει η πλατφόρμα στους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες.

7.4 Best use of Live Streaming
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η πιο αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας live streaming για τη μετάδοση εκδηλώσεων σε πραγματικό χρόνο. Αναφέρετε πόσο ποιοτική ήταν η μετάδοση, η διαδραστικότητα και η εμπειρία των θεατών.

7.5 Best use of Event Apps & Tools
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την καλύτερη χρήση εργαλείων, όπως εφαρμογές για κινητά, εργαλεία για δικτύωση, προγραμματισμό και διαχείριση εισιτηρίων. Αξιολογείται η χρηστικότητα, η λειτουργικότητα και η βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.

7.6 Best use of Augmented / Virtual Reality Technology
Αυτή η κατηγορία αφορά την καλύτερη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (AR/VR) σε εκδηλώσεις. Αναφέρετε τη δημιουργικότητα, την τεχνολογική καινοτομία και την εμπειρία που προσφέρει στους συμμετέχοντες.

7.7 Best use of AV Technology / Design
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η πιο αποτελεσματική χρήση οπτικοακουστικής τεχνολογίας και σχεδιασμού σε εκδηλώσεις. Αναφέρετε την ποιότητα του ήχου, του φωτισμού, της προβολής και την συμβολή τους στην εμπειρία του κοινού.

7.8 Best use of Mobile
Αυτή η κατηγορία αφορά την καλύτερη χρήση τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας σε εκδηλώσεις. Αναφέρετε τη χρήση κινητών εφαρμογών, εργαλείων και υπηρεσιών που βελτιώνουν την εμπειρία των συμμετεχόντων και διευκολύνουν την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία.

7.9 Best use of Gamification
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η καλύτερη χρήση της τεχνικής του gamification για την ενίσχυση της εμπειρίας των συμμετεχόντων σε μια εκδήλωση. Περιλαμβάνει την ανάπτυξη παιχνιδοποιημένων εμπειριών, προκλήσεων και ανταμοιβών για την αύξηση της αφοσίωσης (loyalty) και της συμμετοχής (engagement) του κοινού.

8. Event Production & Venue

Η ενότητα αυτή θα αναδείξει καλές πρακτικές σχετικά με το event management και production. Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται με βάση την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την ποιότητα εκτέλεσης και τη συνολική εμπειρία που προσφέρουν στους συμμετέχοντες, καθώς και την επίδρασή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης.

8.1 Stage Design / Booth Design
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει τον καλύτερο σχεδιασμό σκηνής ή περιπτέρου. Αναφέρετε τη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την αισθητική και τη λειτουργικότητα του σχεδιασμού, καθώς και τη συνολική επίδραση στην εμπειρία των συμμετεχόντων.

8.2 Video & Graphics
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται η χρήση βίντεο και γραφικών σε μια εκδήλωση. Αναφέρετε την ποιότητα, την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την επίδραση των βίντεο και των γραφικών στην εκδήλωση.

8.3 Sound Design
Αυτή η κατηγορία αφορά την καλύτερη χρήση ηχητικού σχεδιασμού και μουσικής επένδυσης σε μια εκδήλωση. Αναφέρετε στοιχεία που αφορούν την ποιότητα του ήχου, την επιλογή της μουσικής, την αρμονία με το περιβάλλον της εκδήλωσης και η συνολική εμπειρία των συμμετεχόντων.

8.4 Lighting Design
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται ο καλύτερος σχεδιασμός φωτισμού για μια εκδήλωση. Αναφέρετε στοιχεία που αφορούν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την αισθητική και την αποτελεσματικότητα του φωτισμού στην ενίσχυση της ατμόσφαιρας και της εμπειρίας των συμμετεχόντων.

8.5 Catering
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει την καλύτερη παροχή υπηρεσιών catering σε μια εκδήλωση. Αναφέρετε την ποιότητα του φαγητού και των ποτών, την παρουσίαση, την ποικιλία, την εξυπηρέτηση και τη συνολική εμπειρία των συμμετεχόντων.

8.6 Venue
Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύονται οι καλύτεροι χώροι εκδηλώσεων. Αναφέρετε την τοποθεσία, την υποδομή, τις παροχές, την αισθητική του χώρου και τη συνολική εμπειρία που προσφέρει στους συμμετέχοντες.

8.7 Other*
Ανοιχτή κατηγορία για οποιαδήποτε άλλα στοιχεία παραγωγής που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες αλλά αξίζουν αναγνώριση για την καινοτομία και την ποιότητά τους. Περιλαμβάνει ιδιαίτερες ή μοναδικές λύσεις και υπηρεσίες που συμβάλλουν στην επιτυχία της εκδήλωσης.

* Other
Υποβάλλονται υποψηφιότητες, οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την Κριτική Επιτροπή και ο Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της, είναι εξ’ ολοκλήρου υπό την εποπτεία της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην ενότητα “Other” δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες – Αυτό το αναλαμβάνει η Κριτική Επιτροπή και την τελική απόφαση την επικυρώνει ο Πρόεδρός της.

Κορυφαία Βραβεία

Βραβεία της Χρονιάς

Τα βραβεία της Χρονιάς δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμολογίες από τις βραβευμένες υποψηφιότητες. Κάθε βραβείο συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

  • Platinum award 10 βαθμοί
  • Gold award 7 βαθμοί
  • Silver award 3 βαθμοί
  • Bronze award 1 βαθμός

 

Event of the Year

Η κορυφαία διάκριση στο event που συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που κέρδισε, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Θα δοθούν 3 κορυφαία Event of the Year για budget: κάτω από 50.000 €, από 50.000 € έως 150.000 €, πάνω από 150.000€

Event Brand of the Year

Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στο brand που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.

Event Agency of the Year

Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στην εταιρεία παραγωγής ή agency που είτε συμμετείχε σε μέρος ή στο σύνολο υλοποίησης διοργάνωσης εκδήλωσης και που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.

Platinum Awards

Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας της ενότητας. Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων κορυφαίων βραβείων.